SALAM SEJAHTERA

Tuesday, March 9, 2010

THE WHITE QUEEN - ALICE IN WONDERLAND

Sambil baca surat khabar hari Ahad lepas, mase aku belek-belek suratkhabar tu, aku terhenti sekejap bile melihat lukisan potret pelakun Anne Mathaway yg memegang watak sebagai The White Queen dalam cerite ALICE IN WONDERLAND. Tetibe je aku terhenti dari membaca akhbar tu sebab tertarik dengan lukisan yg dihasilkan tu. Aku rase aku nk cube tirulah lukisan tu..boleh tak agaknye..dah lame dah aku tak melukis ni..tak tau lah jadi ke tidak nanti..aku ni bukannye pro sgt bab-bab melukis ni..sikit2 tu bolehlah..aku minat gak bende2 kretif dan seni cam ni..bukan melukis je, mengubah hantaran pengantin, mengubah bunga dan decoration pun minat gak..sebab tulah agaknye anak2 akupun ade gak yg berbakat ttg melukis dan mewarna..kat bawah ni adalah beberape lukisan yg telah kulukis untuk menghilangkan rase mengantuk dan boring hari tu..rase-rasenye yg mane satu agaknye yg hampir same dgn lukisan yg asal tu ye..

lukisan asal


lukisan 1


lukisan kedua


lukisan ketiga


lukisan keempat

aku rase tang mulut tu tak brape nk jadi la..hanya orang yg pakar dan yg kreatif saje dapat menilai dan mengkritik lukisan yg kubuat ni..sesape yg nk komen tentang lukisan aku ni silakan..sbb komen yg membina dpt memperbaiki dan memajukan lg keupayaan kite..

No comments: