SALAM SEJAHTERA

Wednesday, September 23, 2009

UCAPAN RAYA

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

MAAF ZAHIR BATIN

Saya ingin mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat semua muslimin dan muslimat yang singgah diblog saya ini x kira dimana jua mereka berada. Saya juga menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf from all bloggers yg mengenali diri saya, jika ada salah dan silap saya ataupun terkasar bahasa selame ini kerana saya cume insan biasa yg x lepas dari membuat kesalahan kerana yg baik itu datangnya dari Allah S.W.T. dan yg buruk itu datangnya dari diri saya sendiri. Semoga hari yang mulia ini disambut dengan penuh keceriaan bersama keluarga dan sanak saudara tercinta dan saya juga mendoakan agar semuanya sihat walafiat dan dihindari dari segala kecelakaan. Amin..

No comments: