SALAM SEJAHTERA

Monday, November 8, 2010

MENU SEPANJANG CUTI DEEPAVALI

Salam bahagia..

Sebenarnya xde ape yg hendak ku citekan just nk uploadkn menu2 yg telah ku masak sepanjang cuti Deepavali hari tu. Aku dan family x pegi mana2pun just stay at home je..dah dapat cuti 3 hari, anak2pun semua x sekolah, cuacapun mendung dan syik hujan je..nak kuar jalan2pun malas..ape lagi masak je la kerja aku selain dari menegmas rumah..masa cuti je aku dapat masak yg special sikit tuk kuargaku..(special ke??..ala menu biasa je..), kalau hari biasa tu menu simple2 je..1-2 menu dah..maklumlh aku ni bekerja..nak masak byk2 lauk kut x smpat...kalau nak tahu ape menu yg aku masak hari tu ha layan je.. maaf ye..resepinya aku lum sempat lg nak taip..tapi kalau ade request dr sesape nnti aku upload semula k....layannzz....


Chicken Chop (x pyh beli kt kedai lg dah..kalau nk mkn buat sendiri je..)

 
goreng aym popcorn (x pyh pegi KFC - dijamin halal dan sedap) 


ayam masak lomak cili api (fvrite my hubby)


kacang soya campur telur

masak lemak ikan kembung dgn timun(masakan org kelantan)

 cendawan goreng bersalut tepung..emm..sedap n rggup gitu..(fvrite anak2)

MENU MINUM PETANG


 COLOURING RICE CUP CAKE




DUNKIN DONATS..ha yg ni beli..


Selamat menjamu mata...


No comments: