SALAM SEJAHTERA

Tuesday, November 9, 2010

Aku Berdoa Pada Mu Ya Allah..

Bissmillahirrahmannirrahimm





Aku Berdoa kepada Allah SWT

Aku berdoa kepada Allah di langit di atas ku,

Aku berdoa kepada Allah meminta-Nya untuk kasih-Nya.

Aku berdoa kepada Allah agar aku selamat dunia dan akhirat

Aku berdoa kepada Allah agar aku jauh dari bahaya.

Aku berdoa kepada Allah untuk menjaga keluarga ku agar selamat,

Aku berdoa kepada Allah untuk menjaga kita semua dalam pelukan-Nya.

Aku berdoa kepada Allah agar aku tidak takut,

Aku berdoa kepada Allah untuk semua yang aku sayangi.

Aku berdoa kepada Allah untuk ku dan untuk kamu,

Aku berdoa kepada Allah bahawa Dia mengampunkan yang salah yang kita lakukan.

Aku berdoa kepada Allah di langit di atas ku,

Aku berdoa kepada Allah meminta-Nya untuk kasih-Nya.


Semoga doaku ini dimakbulkan oleh Mu Ya Allah...Amin..

No comments: