SALAM SEJAHTERA

Wednesday, December 1, 2010

Salam..ape khabar semua?

Salam semua..dah lame rasenya aku x on blog aku ni sebab lama sangat aku bercuti lebih kurang ½ bulan mula 15hb Nov 2010 hari tu sampai habis bulan. Maaflah pd sesape yg sggah n follow blog aku sebab tak dapat balas msj korang semua dan terima kasih juga pada yg sudi singgah n follow my blog ye..

Hari ni baru aku masuk keje semula. Dah lame sangat cut ini, malas pulak pulak rasenya tapi harini aku semangat pulak nak kerja sebab lame sgt rindu pulak kt kerusi, meja, pc yg kutinggalkan sendirian..ermm..bila masuk keje je hari ni, banyak kerja yang aku perlu bereskan ..InsyaAllah aku akan bereskan semuanya sebelum aku cuti lagi minggu depan..hehe..


Mase cuti hari tu aku begitu seronok sekali dapat bersama anak-anak, maklumlah diorangpun cuti sekolah..masa raya haji haritupun aku dapat pulang ke kampung halamanku di Kelantan dan dapat beraya bersama adik-beradikku dan juga sanak saudaraku disana, ape ke tidaknya dah setahun aku tak balik..raya pose haritupun aku tak balik..rindu sangat2 kat mereka dan kg halaman. Aku juga bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dapat juga aku pulang ke kampung tahun ini.Alhamdulillah..

Sebenarnya banyak lagi benda yg aku nak cita sepanjang aku bercuti hari tu..nantilah ade masa aku cite ye dan uploadkan foto2 kenangan..tunggu..wassalam..

No comments: