SALAM SEJAHTERA

Wednesday, November 25, 2009

MOO...NYAWAKU MILIKMU



(Moo..hari raya ni..tamatlah riwayat hidupku nampaknye..tp xpelah demi menegakkan agamaku, aku sanggup berkorban..aku redha..).Agaknye itulah yg diperkatekan oleh haiwan ini..
Aku memang xleh tengok orang sembelih lembu ni..bukannye ape..kesiann..sgt menyayat hati..aku x tahan melihat dia meronta2 kesakitan..lembupun makhluk Allah s.w.t. jugakkan..
Hari Raya Korban ni aku xdpt jgk balik ke kgku nampaknye..planning hari tu nk balik tp nk buat mcmane..banjir..walaupun banjir nmpknye dh surut tp..aku risau bile balik nanti xdpt balik semule kerumah, xpelah aku redha..kerna kite hanya merancang tp Tuhan yg menentukan segalanya..InsyaAllah..tahun depan jika diizinkan dan jika tiada aral aku & family akan balik..nampak gayenye raya ni aku balik nogori je lah..rumah ibu mertuaku..tp mungkin sekejap je..coz hari Sabtu & Ahad, suamiku kerja..kalau dpt balik klntn pun x puas sbb skjap sgt..xpolah..apo nk dikato..inipun dikira pengorbanan jugakkan..pengorbanan seorang isteri yg solehah..hu..hu..



Disini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha, Maaf Zahir Batin buat semua umat Islam diseluruh dunia.Ingatlah setiap pengorbanan yg dilakukan akan mendapat keberkatan dari Allah s.w.t..Ameenn..

No comments: